"A must-read for everyone in the field of persuasion" • Dr. Robert Cialdini

Hoofdinhoud

Cadeautje!

Je boodschap is aangekomen. We komen er snel op terug. Ondertussen hebben we nog een cadeautje voor je: Online invloed van Bas Wouters en Joris Groen. Zeker weten dat je het van kaft tot kaft verslindt.

Cadeautje!

Je boodschap is aangekomen. We komen er snel op terug. Ondertussen hebben we nog een cadeautje voor je: Online invloed van Bas Wouters en Joris Groen. Zeker weten dat je het van kaft tot kaft verslindt.

"Er is iets met de toon van het boek, waar ik nog niet direct woorden voor kan vinden, die heel natuurlijk en ongekunsteld aandoet. Alsof je persoonlijk wordt meegenomen door de stof. Echt super!"

Dr. Anna op Bol.com

"Echt super"

Bas en Joris laten zien hoe je met het slim toepassen van gedragspsychologie veel meer resultaten haalt uit je website, app of online campagne. Jaap en Stijn zijn de schrijfbreinen die hen daarbij hielpen.

  • Marketing Studieboek van het Jaar
  • Vertaald in het Engels, Russisch, Japans en Thai  
  • Aanbevolen door dr. Robert Cialdini himself

Gratis voor jou

Nieuwsgierig? Laat maar weten, dan sturen we je een
exemplaar. Gratis natuurlijk, vinden we leuk!